Dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul medical la Emerald

Centrul Medical Emerald este în  continuă dezvoltare și  căutare de noi provocări care ne vor permite să ne sporim și să ne extindem contribuția la dezvoltarea domeniului sănătății în România.

Ne dorim ca angajații noștri să evolueze din punct de vedere profesional și personal, de aceea le oferim posibilitatea de învățare continuă și le conturăm cadrul potrivit în vederea exersării aptitudinilor.

Centrul Medical Emerald este primul și singurul laborator de rezonanță magnetică cardiovasculară din Sud-Estul Europei care primeşte recunoaşterea Societății Europene de Cardiologie. Această acreditare oferă posibilitatea de a desfășura proiecte de cercetare și studii clinice, precum și desfășurarea unor stagii de pregătire în colaborare cu Societatea Europeană de Cardiologie.

Dorești să îi ajuți pe ceilalți și să schimbi în bine viețile oamenilor?  Îți plac acțiunea, provocările și să te bucuri de rezultatele muncii bine făcute? Îți place să lucrezi în echipă?

Trimite-ne CV-ul tău, sau aplică la unul din job-urile disponibile! Sau, dacă dorești să faci parte din echipa EMERALD, dar nu avem o poziție liberă, așteptăm CV-ul tău la info@emeraldmed.ro, pentru a intra în baza noastră de date.

Te așteptăm în echipa EMERALD!

Medic specialist neurolog

Cerinte pentru ocuparea postului:

Studii: Studii superioare medicale.
Certificatul de obtinere al gradului (specialist, primar).
Autorizatie de libera practica si malpraxis valabile.

Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:

Operare PC, pachet Microsoft Office.
Buna cunoastere a limbii engleze – scris si vorbit.
Responsabilitate, dorinta de autoperfectionare, spriti de initiativa, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, orientare spre rezultate, gandire strategica si analitica.

Atributii si responsabilitati:

In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa asigure o experienta cat mai buna a acestuia in cadrul Centrului.
Asigura efectuarea examenului clinic general si al investigatiilor medicale.
Efectueaza consultatii, proceduri, tratamente si prescriptii in conformitate cu pregatirea medicala.
Este responsabil de educatia medicala a pacientului oferindu-i un plan de tratament.
Raspunde de desfasurarea activitatii medicale conform competentelor obtinute.
Respecta politicile si procedurile sistemului de management al calitatii.

Medic specialist cardiolog

Cerinte pentru ocuparea postului:

Studii: Studii superioare medicale.
Certificatul de obtinere al gradului (specialist, primar).
Autorizatie de libera practica si malpraxis valabile.

Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:

Operare PC, pachet Microsoft Office.
Buna cunoastere a limbii engleze – scris si vorbit.
Responsabilitate, dorinta de autoperfectionare, spriti de initiativa, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, orientare spre rezultate, gandire strategica si analitica.

Atributii si responsabilitati:

In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa asigure o experienta cat mai buna a acestuia in cadrul Centrului.
Asigura efectuarea examenului clinic general si al investigatiilor medicale.
Efectueaza consultatii, proceduri, tratamente si prescriptii in conformitate cu pregatirea medicala.
Este responsabil de educatia medicala a pacientului oferindu-i un plan de tratament.
Raspunde de desfasurarea activitatii medicale conform competentelor obtinute.
Respecta politicile si procedurile sistemului de management al calitatii.

Medic specialist medicina interna

Cerinte pentru ocuparea postului:

Studii: Studii superioare medicale.
Certificatul de obtinere al gradului (specialist, primar).
Autorizatie de libera practica si malpraxis valabile.

Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:

Operare PC, pachet Microsoft Office.
Buna cunoastere a limbii engleze – scris si vorbit.
Responsabilitate, dorinta de autoperfectionare, spriti de initiativa, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, orientare spre rezultate, gandire strategica si analitica.

Atributii si responsabilitati:

In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa asigure o experienta cat mai buna a acestuia in cadrul Centrului.
Asigura efectuarea examenului clinic general si al investigatiilor medicale.
Efectueaza consultatii, proceduri, tratamente si prescriptii in conformitate cu pregatirea medicala.
Este responsabil de educatia medicala a pacientului oferindu-i un plan de tratament.
Raspunde de desfasurarea activitatii medicale conform competentelor obtinute.
Respecta politicile si procedurile sistemului de management al calitatii.

Asistent medical generalist

Cerinte pentru ocuparea postului:

• Absolvent studii medii sau superioare în domeniul medical;
• Deținător al certificatului de liberă practică emis de OAMGMAMR și al asigurării malpraxis pentru anul în curs;
• Experiență practică în domeniul medical minim 6 luni;
• Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
• Îndemânare și operativitate;
• Comunicare eficientă și discreție;

Candidatul ideal
  • Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale
  • Conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil
  • Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
  • Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
  • Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor
  • Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare
  • Cunoștințe temeinice operare PC.
  • Excelentă cunoaștere a limbii române, fluență și claritate în exprimare;
  • Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit
Descrierea jobului
  •  Asigură îngrijirea medicală generală a pacienților și suportul pentru personalul medical de specialitate;
  • Efectuează proceduri medicale și tratamente la recomandarea medicului, conform competențelor legale;
  • Pregătește pacienții pentru efectuarea diferitelor investigații medicale;
  • Asigură circuitul pacienților pentru efectuarea investigațiilor (înregistrarea în baza electronică, pregătirea pentru examinările medicale, completarea tipizatelor medicale aferente investigațiilor).
  • Participă la educația medicală a pacientului și informarea despre serviciile oferite de companie în funcție de necesitățile acestora.
  • Participă la implementarea măsurilor de prevenire și combatere a infecțiilor nosocomiale;
  • Răspunde de starea de curățenie din secții și de respectare normelor de igienă și antiepidemice;
  • Aplică măsurile de igiena care trebuie respectate de vizitatori și de personalul centrului care nu lucrează în secțiile cu paturi;
  • Aplică normele de colectare a deșeurilor contaminate și a celor menajere, de depozitare, transport și neutralizarea acestora.

Asistent medical radiologie-imagistica (IRM&CT)

Candidatul ideal
  • Absolvent studii medii sau superioare în domeniul medical;
  • Deținător al certificatului de liberă practică emis de OAMGMAMR și al asigurării malpraxis pentru anul în curs;
  • Experiență practică în domeniul medical minim 6 luni;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
  • Îndemânare și operativitate;
  • Adaptabilitate în situații de criză;
  • Comunicare eficientă și discreție;
Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:
  • Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale
  • Conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil
  • Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
  • Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
  • Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor
  • Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare
  • Cunoștințe temeinice operare PC.
  • Excelentă cunoaștere a limbii române, fluență și claritate în exprimare;
  • Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit
Atributii si responsabilitati:
  • Pregătește aparatele de investigații la începutul fiecărei ture de lucru, verificând parametrii tehnici specifici;
  • Efectuează procedurile radiologice conform indicației medicului specialist și respectă normele de securitate;
  • Asigură pregătirea și poziționarea pacientului pe echipamentele de investigații conform recomandărilor medicului de specialitate;
  • Efectuează procedurile radiologice conform indicației medicului specialist și/sau fizicianului medical și respectă normele de securitate radiologică emise de CNCAN.
  • Manevrează echipamentul și efectuează investigația pentru fiecare pacient, asigurând pe parcursul examenului buna funcționare a parametrilor de lucru ai aparatului.

SPECIALIST RELAȚII CLIENȚI & CALL CENTER

Cerinte pentru ocuparea postului:
  • Absolvent studii medii/superioare;
  • Cunoștinte bune de operare PC;
  • Cunoștinte medii de limba engleză;
  • Excelente abilități de comunicare, claritate și coerență în exprimare;
  • Orientare către pacient, răbdare, tact, prezență de spirit;
  • Atenție pentru detalii, disciplină și abilități de lucru în echipă.
Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:

Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale
Politicos, amabil, disciplinat, conștiincios, calm, corect
Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor
Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare

Ținuta și limbaj adecvate

Atributii si responsabilitati:
  • Întâmpină pacienții și îi direcționează către cabinetele medicale;
  • Informează pacienții cu privire la consultațiile și investigațiile efectuate în cadrul clinicii;
  • Efectuează programările și reprogramările solicitate de către pacienți pentru consultații/investigații /servicii medicale;
  • Înregistrează datele pacienților în sistemul de operare și întocmește documentele medicale necesare;
  • Încasează contravaloarea serviciilor medicale și completează documentele justificative aferente;
  • Efectuează programările și reprogramările solicitate de către pacienți pentru consultații/investigații /servicii medicale.

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER

Cerinte pentru ocuparea postului:
  • 10+ ani de experiență în vânzări în management marketing/negociere/planificare de afaceri/în domeniul sănătății
Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:
  • Fundal profesional puternic și experiență dovedită în urmărirea strategică a noilor afaceri/tehnologii și procesul de vânzare;
  • Adaptabil cu capacitatea de a reacționa rapid la schimbarea direcției și în conformitate cu standardele stabilite de Sistemul de management al calității;
  • Succes demonstrat în accesarea și influențarea nivelului superior și/sau C –producători de tehnologie medicală; guvern; spitale; și alte părți interesate legate de industrie;
  • Orientat spre rezultate și soluții, cu urmărire/continuare foarte bună;
  • Abilitatea de a gândi creativ și strategic;
  • Excelente abilități verbale, de prezentare și de scriere în limba engleză.
Atributii si responsabilitati:
  • Identificare în mod proactiv a noi oportunități de investigație medicală inovatoare și potențiale parteneriate cu producători din SUA, Israel, Japonia și Europa de Vest, pentru a extinde și a îmbunătăți portofoliul nostru de tehnologie medicală;
  • Efectuează cercetări de piață, analiză și activități de raportare relevante pentru misiunea, filozofia și obiectivele organizație;
  • Menține cunoștințe aprofundate despre strategia Emerald, portofoliul de tehnologie, concurenții, tendințele industriei și cele mai bune practici .
  • Colectarea și analizarea datelor de piață; căutare oportunități de digitalizare și traducere a datelor în tablouri de bord clare care să permită luarea de decizii cu privire la perspectivele clare.
  • Susținerea revizuirii, provocării și îmbunătățirii continue a sistemelor de management existente și prelucrează, dezvoltă și implementează noi moduri de a acționa.

 

  • Responsabil pentru profitabilitatea oportunităților finale prin conducerea procesului de negociere și contracte cu noi parteneri;
  • Responsabil de dezvoltarea și implementarea programelor de relații publice/marketing, promoții și comunicări interne/externe;
  • Responsabil pentru strategia de dezvoltare a afacerii noilor tehnologii medicale/ investigații inovatoare;
  • Identificarea de noi regiuni, pentru extinderea centrului nostru;
  • Evaluează nevoile imobiliare, evaluează oportunitățile și colaborează cu părțile interesate pentru a dezvolta noi locații de centre ambulatoriu;
  • Urmărește competiția și pregătește rapoarte constante;
  • Întocmește și evaluează bugetele, asigurând conformitatea cu fondurile alocate;
  • Revizuire, proiectare si executare imbunătățiri are proceselor curente, structurii organizaționale si ordine stabilită, coordonare a procedurilor organizaționale pentru optimizarea eficienței și productivității;

Ingrijitoare

Detalii
  • Angajam îngrijitoare pentru clinică medicală nouă din București, zona Herăstrău.
  • Cerințe post: seriozitate, persoană interesată de o colaborare pe termen lung. Experiența ca îngrijitoare centru medical, birouri etc. reprezintă avantaj.
  • Așteptăm CV-ul tău și te vom contacta noi pentru programarea interviului.

    Nume (obligatoriu)

    Email (obligatoriu)

    Număr de telefon (obligatoriu)

    Pozitia pentru care aplicati

    Incarcati CV-ul


    docs

    Inter Health Systems SA tratează datele cu caracter personal într-o manieră compatibilă cu cerințele Directivei UE 95/46 și cu cele ale Regulamentului 679/2016. Inter Health Systems SA solicita si prelucreaza date necesare si relevante pentru procesul de recrutare cum ar fi: experiența profesională, educația, CV-ul și datele de contact.

    In cazul  in care CV-ul dvs nu este selectat intr-un proces de recrutare in curs acesta va fi sters. Inter Health Systems SA nu instraineaza si nu transfera informațiile dvs. personale unor terțe părți, cu excepția cazurilor prevazute de lege. Pentru orice detalii, întrebări, clarificari, cu privire la informațiile dvs. personale, ne puteti scrie la adresa de e-mail dataprotection@sofmedica.com.

    ×

    Cum a fost experiența pe site?

    Lăsați-ne un review pe Facebook

    Lăsați-ne un testimonial