CARIERE ÎN EMERALD 

Dorești să îi ajuți pe ceilalți și să schimbi în bine viețile oamenilor?  Îți plac acțiunea, provocările și să te bucuri de rezultatele muncii bine făcute? Îți place să lucrezi în echipă?

Dacă ai răspuns cu DA la TOATE aceste întrebări, atunci ești colegul pe care îl așteptăm să ni se alăture! Trimite-ne CV-ul tău, sau aplică la unul din job-urile disponibile!

Medic radiologie-imagistica medicala

Cerinte pentru ocuparea postului:

Studii: Studii superioare medicale

Certificatul de obtinere al gradului (specialist, primar).

Perfectionari (specializari): Competenta ecografie generala, competenta IRM

Autorizatie de libera practica si malpraxis valabile.

Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:

Excelentă cunoaștere a limbii române, fluență și claritate în exprimare

Operare PC, pachet Microsoft Office

Buna cunoastere a limbii engleze – scris si vorbit

Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale

Conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil

Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă

Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor

Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare

Atributii si responsabilitati:

Aplica recomandarile ghidurilor medicale de specialitate

Elaboreaza si aplica protocoale de lucru specifice pentru achizitia de imagini

Colaborează cu medicii clinicieni din cadrul Centrului în scopul precizării diagnosticului ori de câte ori este nevoie

Redacteaza corect şi distribuie la timp imaginile si raportul investigatiei imagistice

Raspunde de folosirea si intretinerea corecta a echipamentelor medicale si medicamentelor din trusa de urgenta din dotarea laboratorului de imagistica medicala

Raporteaza în cel mai scurt timp orice defecţiune apărută la aparatura de specialitate

Supravegheaza si coordoneaza activitatile desfasurate de personalul din subordine

Participa efectiv la instruirea si pregatirea profesionala a personalului centrului

Se preocupă în permanenţă de actualizarea cunoştinţelor profesionale, prin participarea la programe de educaţie medicală continuă

Medic specialist neurolog

Cerinte pentru ocuparea postului:

Studii: Studii superioare medicale.
Certificatul de obtinere al gradului (specialist, primar).
Autorizatie de libera practica si malpraxis valabile.

Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:

Operare PC, pachet Microsoft Office.
Buna cunoastere a limbii engleze – scris si vorbit.
Responsabilitate, dorinta de autoperfectionare, spriti de initiativa, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, orientare spre rezultate, gandire strategica si analitica.

Atributii si responsabilitati:

In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa asigure o experienta cat mai buna a acestuia in cadrul Centrului.
Asigura efectuarea examenului clinic general si al investigatiilor medicale.
Efectueaza consultatii, proceduri, tratamente si prescriptii in conformitate cu pregatirea medicala.
Este responsabil de educatia medicala a pacientului oferindu-i un plan de tratament.
Raspunde de desfasurarea activitatii medicale conform competentelor obtinute.
Respecta politicile si procedurile sistemului de management al calitatii.

Medic specialist cardiolog

Cerinte pentru ocuparea postului:

Studii: Studii superioare medicale.
Certificatul de obtinere al gradului (specialist, primar).
Autorizatie de libera practica si malpraxis valabile.

Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:

Operare PC, pachet Microsoft Office.
Buna cunoastere a limbii engleze – scris si vorbit.
Responsabilitate, dorinta de autoperfectionare, spriti de initiativa, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, orientare spre rezultate, gandire strategica si analitica.

Atributii si responsabilitati:

In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa asigure o experienta cat mai buna a acestuia in cadrul Centrului.
Asigura efectuarea examenului clinic general si al investigatiilor medicale.
Efectueaza consultatii, proceduri, tratamente si prescriptii in conformitate cu pregatirea medicala.
Este responsabil de educatia medicala a pacientului oferindu-i un plan de tratament.
Raspunde de desfasurarea activitatii medicale conform competentelor obtinute.
Respecta politicile si procedurile sistemului de management al calitatii.

Asistent medical generalist

Cerinte pentru ocuparea postului:

Pregatire profesionala : studii postliceale sanitare.
Nivelul de experienta : minim 6 luni experienta in cardiologie.

Candidatul ideal
  • Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale
  • Conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil
  • Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
  • Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
  • Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor
  • Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare
  • Cunoștințe temeinice operare PC.
  • Excelentă cunoaștere a limbii române, fluență și claritate în exprimare;
  • Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit
Descrierea jobului
  • In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa asigure o experienta cat mai buna a acestuia in cadrul Centrului;
  • Preia pacientul care se prezinta in incinta cabinetului;
  • Solicită pacientului documentele medicale care stau la baza investigatiei: biletul de trimitere de la medicul specialist, alte documente medicale relevante (buletine de investigatii paraclinice, bilete de iesire din spital etc.)
  • Intocmeste si inregistreaza fisa de prezentare a pacientului
  • Respecta si pune in aplicare indicatiile medicului in ceea ce priveste actele medicale desfasurate in incinta cabinetului (aplica tratamentul pacientului, realizeaza inregistrari, acorda sprijin la efectuarea investigatiilor etc);
  • Respectă secretul profesional şi codul de conduită etică şi deontologică

Asistent medical radiologie-imagistica (IRM)

Cerinte pentru ocuparea postului:

Pregatire profesionala : studii postliceale sanitare.
Specializari (perfectionari): asistent medical radiologie.
Nivelul de experienta : minim 6 luni experienta operare IRM.

Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:
  • Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale
  • Conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil
  • Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
  • Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
  • Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor
  • Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare
  • Cunoștințe temeinice operare PC.
  • Excelentă cunoaștere a limbii române, fluență și claritate în exprimare;
  • Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit
Atributii si responsabilitati:
  • In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa asigure o experienta cat mai buna a acestuia in cadrul Centrului;
  • Preia pacientul care se prezinta in incinta laboratorului de imagistica;
  • Solicită pacientului documentele medicale care stau la baza investigatiei: biletul de trimitere de la medicul specialist, alte documente medicale relevante (buletine de investigatii paraclinice, bilete de iesire din spital etc.)
  • Aplica chestionarul pentru pacient, asista si indruma pacientul pentru completarea fisei de consimtamant privind efectuarea investigatiei
  • Pregăteste pacientul pentru investigație
  • Realizeaza investigatia respectand strict indicatiile medicului;
  • Utilizeaza si pastreaza in bune conditii echipamentele si instrumentarul din dotare şi sesizează orice defecţiune în vederea menţinerii acesteia în perfectă stare de funcţionare;
  • Asigură evidenţa investigaţiilor imagistice
  • Participa la inregistrarea datelor pacientilor in baza de date a laboratorului de imagistica;
  • Respectă secretul profesional şi codul de conduită etică şi deontologică a asistentului medical
  • Are obligatia sa pastreze confidentialitatea fata de terti (conform reglementarilor in vigoare) privind datele de identificare ale pacientului si privind serviciile furnizate fiecarui pacient.

Receptionist

Cerinte pentru ocuparea postului:
  • Studii superioare sau studii liceale finalizate (bacalaureat)
  • Cunoștințe temeinice operare PC (Word, Excel, navigare pe internet, Outlook)
  • Constituie avantaj experiența într-o poziție similară într-un centru medical și experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție
  • Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit
Cunostinte, aptitudini, abilitati, competente:

Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale
Politicos, amabil, disciplinat, conștiincios, calm, corect
Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor
Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare

Ținuta și limbaj adecvate

Atributii si responsabilitati:
  • În orice interacțiune cu pacientul, respectă principiile îngrijirii centrate pe pacient, căutând să asigure o experiență cât mai bună a acestuia în cadrul centrului medical;
  • Preia apelurile telefonice, furnizând informații referitoare la serviciile oferite și efectuează programarea pacienților, utilizând softul dedicat
  • Preia pacientul care se prezintă în incinta centrului medical; solicită documentele de identitate ale pacientului și, dacă este necesar, documentele doveditoare ale statutului de asigurat în sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate/Card European de Sănătate etc.și întocmește fișa de prezentare a pacientului
  • Îndrumă pacientul către cabinetele medicale, potrivit programării
  • Eliberează documentele medicale rezultate în urma investigațiilor, dupa validarea acestora de către medic
  • Introduce informații în baza de date
  • Încasează plățile pentru serviciile medicale prestate, dacă este cazul
  • Are obligația să păstreze confidențialitatea față de terți (conform reglementărilor în vigoare) privind datele de identificare ale pacientului și privind serviciile furnizate fiecărui pacient

Ingrijitoare

Detalii
  • Angajam îngrijitoare pentru clinică medicală nouă din București, zona Herăstrău.
  • Cerințe post: seriozitate, persoană interesată de o colaborare pe termen lung. Experiența ca îngrijitoare centru medical, birouri etc. reprezintă avantaj.
  • Așteptăm CV-ul tău și te vom contacta noi pentru programarea interviului.

Numele tău (obligatoriu)

Emailul tău (obligatoriu)

Telefonul tău (obligatoriu)

Pozitia pentru care aplici

Urca CV-ul


docs

Inter Health Systems SA tratează datele cu caracter personal într-o manieră compatibilă cu cerințele Directivei UE 95/46 și cu cele ale Regulamentului 679/2016. Inter Health Systems SA solicita si prelucreaza date necesare si relevante pentru procesul de recrutare cum ar fi: experiența profesională, educația, CV-ul și datele de contact.

In cazul  in care CV-ul dvs nu este selectat intr-un proces de recrutare in curs acesta va fi sters. Inter Health Systems SA nu instraineaza si nu transfera informațiile dvs. personale unor terțe părți, cu excepția cazurilor prevazute de lege. Pentru orice detalii, întrebări, clarificari, cu privire la informațiile dvs. personale, ne puteti scrie la adresa de e-mail dataprotection@sofmedica.com.